wtorek, 26 czerwca 2012

Ambi Pur - kampania Streetcom TESTUJĘ

Jakiś czas temu w strefie Eksperta w serwisie Streetcom.pl otrzymałam ankietę dotyczącą odświeżaczy. Był to prosty kwestionariusz.
Na podstawie zebranych danych streetcom wybierał osoby, które przetestują nowy produkt Ambi Pur.
Udało mi sie zakwalifikować do kampanii ;)

Wczoraj zawitał do mnie kurier i przywiózł pachnący kartonik z odświeżaczami.

2 zapachy kwiatowe: kwiaty i wiosna,
2 zapachy morskie: ocean i wiatr,
1 zapach: konwalie i przebiśniegi,
1 zapach sosna i śnieg.
+
broszurki dla znajomych  oraz przewodnik ambasadorki.
--
Jeden zapach jest dla mnie a pozostałe są do rozdania dla znajomych (5 sztuk). Ulotek dla znajomych znacznie więcej. Zabrakło mi jedne istotnej rzeczy, powinny być dodane zapachowe kartki w ulotkach. Tak, aby pozostali znajomi, którzy nie otrzymali odświeżacza mogli sie zapoznać z zapachem.

Wstępne testowanie:
Zapachy nie są mdłe, większość jest bardzo świeża, przyjemna.
Dla siebie wybrałam morski, przepięknie pachnie i nadaje pomieszczeniu cudowną nutkę świeżości.
Szkoda, że nie dodali zapachu: Cytrusy i poranek. Uwielbiam jak odświeżacz odżywia pomieszczenie.  Często sięgam po tego rodzaje zapachów. Może jak zakończę przygodę z nutką morskiej bryzy to zakupie właśnie ten pomarańczowy ;)
Więcej o testowaniu Ambi Fur Freshelle już wkrótce!

3 komentarze:

  1. Też biorę udział w tej "akcji" na razie wstępnie przetestowała zapachy i uważam, że zapach morski jest przecudowny ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdecydowanie najlepszy jak mi się skończy kupię pomarańczowy, szkoda że go nie dodali :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobre są, lekka mgiełka, nie tak jak inne odświeżacze.

    OdpowiedzUsuń