wtorek, 12 czerwca 2012

Aktywny tydzień

Witajcie!
Ten tydzień jest pełen wrażeń, dlatego nie bardzo mam teraz czas przysiąść i uzupełnić blog o poprzednie kampanie, w którym brałam udział.
Jednak spokojnie uzupełnię wszystko.

Mój synek jest alergikiem, dzisiaj musiałam przygotować prawie 20 produktów do przeprowadzenia testów. Prosto po pracy jadę po malucha i jedziemy do lekarza. W czwartek czeka na nas odczyt. Liczę, że w końcu dowiemy sie co go uczula. Najbardziej wkurza mnie to, ze w naszym polskim państwie nie idzie się dostać do specjalisty. Człowiek pracuje, zarabia, odprowadza składki (i to nie małe!) a ma utrudniony dostęp do opieki zdrowotnej. Skierowanie do alergologa dostaliśmy 2,5 miesiąca temu i? I państwowo nie udało nam sie dostać, idziemy prywatnie... Mały bardzo cierpi. Nie chcę, żeby jego stan się pogorszył, albo zrobiła sie z tego astma, czy inna paskudna choroba.W piątek mieliśmy pierwszą wizytę (koszt 100zł + w aptece zostawiłam 78zł), przynajmniej dostałam zniżkę na mleko. Wcześniej musiałam płacić za Nutramigen prawie 40zł a za Bebilon Pepti 23zł. 
Po tym tygodniu przyjdzie dużo spokojniejszy. A w poniedziałek postarzeje się o rok czasu.... :)

Wracając do tematu:

Na pewno nie zabraknie blogów dotyczących testów, czy możliwości udziału w konkursach, gdzie można wygrać jakiś produkt.
Bądźcie na bieżąco, żeby nie przegapić żadnej okazji!

Dodam też informację, że udało mi się załapać do kampanii Fructisa :) Czekam na szampon, jak tylko przetestuj załączę opinie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz