poniedziałek, 18 czerwca 2012

Obserwuj bloga!

Witajcie!
Jak Wam mija dzisiaj poniedziałek?
Mam nadzieję, ze wspaniale ;) 
U mnie świeci dzisiaj słoneczko, jest cieplutko, od dawna na to czekałam. To chyba prezent na moje 26 urodziny xD oraz imieniny.

Wracając do tematu postu. Chciałabym Was zachęcić do aktywnego odwiedzania bloga.
Dlaczego? Żebyście byli na bieżąco z wszelkimi informacjami o testach/konkursach/kampaniach, w których możecie otrzymać jakąś niespodziankę. Głównie są to kosmetyki, ale ich nigdy za wiele ;)

Jak obserwować bloga?
Od najprostszej opcji po lewej stronie znajdziecie 2 opcje:
- Otrzymuj powiadomienie (wpisz swój adres e-mail);
- Obserwatorzy  (Kliknij na Dołącz do tej witryny - opcja dostępna dla google, twitter, yahoo!, aim, netlog, openid);

lub

Dodaj stronę do ulubionych w swojej przeglądarce.

1 komentarz:

  1. Dołączyłam do grona obserwatorów, zapraszam do mnie na rozdanie.

    OdpowiedzUsuń