czwartek, 17 maja 2012

Przywitanie się

Witam!
Dzisiaj jest ten dzień, kiedy rozpoczynam pisanie blogu TestElka.
Chciałabym przywitać się z Wami. Nazywam się Ela, w tym roku skończę 26 lat.
Jestem zwyczajną osobą, mającą własne poglądy i lubiącą oceniać produkty.
Brałam udział w kilku kampaniach, gdzie wyrażałam swoją opinie na temat produktów (były to produkty spożywcze i kosmetyki) . Swoją przygodę z testowaniem rozpoczęłam 1,5 roku temu.
Jednak dopiero dzisiaj postanowiłam, ze stworzę skarbnice wiedzy i będę dzieliła się z Wami moim opiniami.

W lipcu 2011 zostałam mamą. Mój synek to moje prawdziwe szczęście.
Macierzyństwo to dodatkowa okazja do przetestowania produktów jakie oferuje nam rynek.
Brałam udział w dwóch kampaniach poświęconych produktom dla dzieci. Obie dotyczyły kosmetyków. Pierwsza kampania pochodziła ze streetcomu. Testowane produkty dotyczyły firmy Johnsons&Johnsons Baby.
Druga kampania a właściwie testowanie produktu odnosiło się do specjalistycznego szamponu firmy Atoperal Baby. Dodatkowo miałam okazje jako jedna z nielicznych mam, zostać wyróżniona i otrzymałam pełen zestaw kosmetyków wraz z mały upominkiem w postaci kangurka ;)

 Za jakiś czas dodam bloga i podzielę się z Wami opinią o tych produktach.

Wkrótce się odezwę. Pozdrawiam serdecznie,
Elly

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz