czwartek, 17 maja 2012

Atoperal Baby szampon dla dzieci i niemowląt - opinia.

Atoperal Baby szampon dla dzieci i niemowląt (skóra atopowa, sucha, wrażliwa).

Wstęp
Pod koniec listopada 2011 miałam okazję zakwalifikować się do przetestowania szamponu dla dzieci i niemowląt Atoperal Baby. Gdy odebrałam paczuszkę byłam bardzo zaskoczona, nie spodziewałam się tego, że się załapałam do testów. 
Paczka zawierała ulotkę oraz pełnowartościowy szampon. Bardzo mnie to ucieszyło, gdyż w ten sposób można lepiej poznać produkt i wyrazić o nim opinie.
O produkcie
Szampon - Atoperal Baby dla dzieci i niemowląt do skóry atopowej, suchej i wrażliwej.
Producentem jest:  Blau Farma
Opakowanie: tuba 125 ml - korek przyczepiony do tuby.
Opis: Szampon nawilżający zawierający Biolin, substancję, która jest naturalnym prebiotykiem. Prebiotyki stymulują prawidłową barierę ochronną skóry.
Cena: waha się w przedziale 22-28zł. Warto poszukać w aptekach internetowych, zamówić i odebrać w aptece. Często tak robię, dzięki temu można sporo zaoszczędzić nie tylko na kosmetykach, ale i na lekach.
Dla kogo?
Szampon przeznaczony dla dzieci i niemowląt powyżej 1 miesiąca życia do skóry atopowej, suchej, wrażliwej. Wykazuje działanie nawilżające i łagodzące. Receptura szamponu oparta jest na substancjach myjących o łagodnym działaniu, pochodzenia cukrowego. Atoperal® Baby szampon przeznaczony jest do codziennej pielęgnacji skóry głowy, wykazującej cechy skóry atopowej, suchej, wrażliwej dzieci i niemowląt. Dzięki specjalnie opracowanej recepturze zapewnia profesjonalną pielęgnację skóry Twojego dziecka. Szampon zawiera delikatne substancje oczyszczające skórę głowy. Nawilża i łagodzi podrażnienia oraz wygładza nadmiernie wysuszoną skórę. Włosy po umyciu szamponem Atoperal Baby są miękkie, gładkie i łatwo się rozczesują.
Sposób stosowania:
Niewielką ilość szamponu atoperal® Baby rozprowadzić na dłoniach i delikatnie wmasować w wilgotne włosy. Po ok. 1-2 minutach spłukać wodą. Zaleca się stosowanie szamponu z innymi preparatami z linii atoperal® Baby: pianką do mycia ciała, emulsją do kąpieli, kremem oraz emulsją do ciała.

Przebadany dermatologicznie
Produkt dostępny tylko w aptece.


Test produktu
Szampon użyłam na moim synku kilkanaście razy. Nie śpieszyłam się z przesłaniem opinii wolałam dokładnie ocenić produkt, niż wysyłać na szybkiego odpowiedź. Synek co prawda nie ma długich włosków, urodził się prawie łysy. Teraz troszkę podrosły, ale i tak niektóre dzieci jak się rodzą mają więcej włosów niż on. Jednak brak, czy też mała ilość włosów nie oznacza, że główki nie trzeba myć. Dzieci jak dorośli pocą się i potrzebują odpowiedniej pielęgnacji. Ten szampon ją zapewnił.

Zalety
  • delikatny szampon, który nie podrażania i nie wysusza skóry dziecka;
  • idealny dla niemowląt;
  • wydajny - wystarcza na bardzo długo;
  • zapach nie jest drażniący;
  • ładne opakowanie (kangurek na tubie).
Wady
  • dostępny tylko w aptece (chociaż dobre kosmetyki kupimy tylko i wyłącznie w aptece). 
  • brakowało mi pompki do dozowania produktu. Sama kąpię synka. Mały wtedy jeszcze nie siedział, miałam wolną tylko jedną rękę.
Podczas testowania produktu dowiedziałam się od lekarza, że synek ma atopowe zapalenie skóry;/ Szampon jak najbardziej wpasował nam się do jego potrzeb. Do dzisiaj jeszcze nie skończyłam szamponu, dlatego, że teraz głównie używam pianki również tej samej firmy. Pianka i inne kosmetyki były prezentem za przesłanie opinii. Jako jedna z nielicznych mam miałam okazję zostać wyróżniona ;) Otrzymałam od firmy Atoperal baby: krem, emulsje do ciała, piankę do mycia oraz śliczną maskotkę kangurka. Bardzo mnie to ucieszyło. Oczywiście w zamian wkrótce tutaj zobaczycie pozostałe recenzje produktów firmy Atoperal Baby jakie miałam okazję wypróbować.

Podsumowując:  Szampon Atoperal Baby jest bardzo dobrym szamponem dla niemowląt i dzieci. Mogę go z czystym sumieniem polecić wszystkim rodzicom, nie tylko tym, którzy mają dziecko z atopowym zapaleniem skóry. Maluszki potrzebują odpowiedniego nawilżenia skóry, dlatego w tym okresie nie powinno się żałować na kosmetyki. Wybieranie tańszych rozwiązań nie zawsze się opłaci. W dzisiejszych czasach te tańsze kosmetyki są niestety bardzo często przepełnione chemią.

Miłego wieczoru życzę, pozdrawiam
Elly.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz