piątek, 31 sierpnia 2012

Coca Cola, czy nie Coca Cola - McDonald`s?

Coca Cola - Mc Donald`s

Mc Donald`s serwuje do swoich dań napój znanej nam marki, mowa o Coca Cola.
Nie jestem zwolenniczką fast foodów i innego śmieciowego jedzenia. Sama wole upiec smaczną pizze, czy inną domową wersję "niezdrowego" jedzenia.

Dzisiaj miałam po prostu ochotę zjeść coś na szybkiego. Do dania była dorzucona Coca Cola.
Na co dzień staram się nie pić kolorowych, gazowanych napoi a jak już to wole konkurencyjną Pepsi albo Hoop Cole. Obie wydają mi się lepsze w smaku od ich konkurentki. Kwestia zapewne gustu, ale nie o tym mowa.

Kiedy popiłam posiłek owym napojem... poczułam zdumienie. Na pewno nie jest to oryginalny smak coli. Pierwsze wrażenie - cholernie słodkie, bez gazu, wodniste.
Jak ludzie mogą to pić? Nie widzą różnicy?

Czy to co otrzymujemy nadal jest Coca Colą, czy jej rozwodnioną wersją? Zastanawiam się co to jest? Trudno mi określić, czy dolewają do niej wody, czy cola jest mocno wygazowana i przez to tak smakuje. Jeśli ktoś jest fanem tego napoju na pewno czuje różnice.
A Wy jak sądzicie, co jest w słynnym kubeczku z Mc Donald`a?

Jeśli kiedyś znowu zawitam do tej "restauracji" zdecydowanie poproszę o sok :)

1 komentarz:

  1. Nienawidzę Coli w MCDonalds bleeeee a jak prosisz bez lodu to zawsze zapomną że się prosiło :/ a wiele bardziej wole szejki lub sok :)

    zapraszam do nas http://testereczka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń